elen

Συχνές Ερωτήσεις - FAQ

Πώς θα βρω ένα συγκεκριμένο προϊόν;

Όλα μας τα προϊόντα χωρίζονται σε συγκεκριμένες κατηγορίες, προκειμένου να παρέχουν τη δυνατότητα γρήγορης πρόσβασης στα αντίστοιχα προϊόντα. Πηγαίντε με το ποντίκι σας πάνω από το μενού και θα ανοίξει ένα υπομενού για κάθε κατηγορία προϊόντων. Κάντε κλικ σε μια από τις κατηγορίες ή υποκατηγορίες που σας ενδιαφέρει . Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να μεταβείτε γρήγορα και άμεσα σε εκείνα ακριβώς τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν.

Πώς θα παραγγείλω τα προϊόντα που θέλω;

Σε όλες τις σελίδες του ηλεκτρονικού καταστήματος δίπλα σε κάθε προϊόν υπάρχει η επιλογή “ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ”. Πλοηγηθείτε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα και προσθέστε στο καλάθι σας τα προϊόντα που επιθυμείτε να αγοράσετε. Κάθε φορά που επιλέγετε ένα προϊόν, σας δίνεται η δυνατότητα να επισκεφτείτε το καλάθι σας ή να συνεχίσετε τις αγορές σας. Όταν γεμίσετε το καλάθι σας με τα προϊόντα που επιθυμείτε πατήστε στο καλάθι σας και επιλέξτε “Προβολή Καλαθιού”. 

Θα οδηγηθείτε αυτόματα στην σελίδα ολοκλήρωσης της παραγγελίας. Επιλέγοντας χώρα και περιοχή αποστολής, θα υπολογιστούν αυτόματα τα έξοδα αποστολής, ενώ σας δίνεται και η δυνατότητα επιλογής τρόπου πληρωμής. 

Μπορείτε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας είτε ως μέλος είτε ως επισκέπτης. Αν έχετε ήδη λογαριασμό, συνδεθείτε με τα στοιχεία σύνδεσης που έχετε ορίσει και συμπληρώστε τα στοιχεία αποστολής της παραγγελίας σας. Αν θέλετε να ολοκληρώσετε την παραγγελία ως επισκέπτης, τότε απλά συμπληρώστε τα στοιχεία σας καθώς και τη διεύθυνση αποστολής της παραγγελίας.

Έχοντας ολοκληρώσει την παραπάνω διαδικασία, είστε έτοιμοι να μας αποστείλετε την παραγγελία σας. Το e-mail που θα δηλώσετε κατά την ολοκλήρωση των αγορών σας, πρέπει να υπάρχει διότι όλη η επικοινωνία μας θα γίνεται μέσω του συγκεκριμένου e-mail που έχετε δηλώσει.

Τι είναι το καλάθι αγορών;

Στο καλάθι αγορών συλλέγετε όλα τα προϊόντα που θέλετε να αγοράσετε. Μέχρι να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, μπορείτε να προσθέσετε ή να αφαιρέσετε προϊόντα.

Πώς θα γίνω μέλος;

Στην μπάρα που βρίσκεται στην πάνω πλευρά όλων των σελίδων μας, θα βρείτε την επιλογή “ΠΕΛΑΤΕΣ”. Από εκεί έχετε τη δυνατότητα να συνδεθείτε ή να κάνετε νέα εγγραφή επιλέγοντας “ΕΙΣΟΔΟΣ/ΕΓΓΡΑΦΗ”.

Αν είστε ήδη μέλος, συμπληρώνετε τα στοιχεία σας και συνδέεστε.

Αν δεν είστε μέλος, κάνετε κλικ στην επιλογή “Δεν έχετε λογαριασμό;” και στη νέα σελίδα που εμφανίζεται, συμπληρώνετε τα στοιχεία που απαιτούνται για να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασης / όνομα χρήστη

Σε περίπτωση που δε θυμάστε τον κωδικό πρόσβασης ή το όνομα χρήστη, κάνετε κλικ στην αντίστοιχη επιλογή “Ξεχάσατε τον κωδικό σας;” ή “Ξεχάσατε το όνομα χρήστη;”. Εισάγετε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που συνδέεται με το λογαριασμό σας και θα σας αποσταλεί ένας κωδικός επιβεβαίωσης. Μόλις λάβετε τον κωδικό επιβεβαίωσης, θα μπορέσετε να επιλέξετε νέο κωδικό για το λογαριασμό σας. Στην περίπτωση του ονόματος χρήστη, θα λάβετε στη διεύθυνση που δηλώσατε το όνομα χρήστη.

Πώς μπορώ να πληρώσω;

Πληρωμή με Χρεωστική ή Πιστωτική Κάρτα
Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας είτε με πιστωτική είτε με χρεωστική κάρτα. Οι συναλλαγές σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα προστατεύονται από ανώτατα συστήματα online ασφαλείας τα οποία εγγυώνται ένα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών.

Πληρωμή με Αντικαταβολή
Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας, κατά την παράδοση στο χώρο σας, πληρώνοντας το συνολικό ποσό της παραγγελίας σας στον διανομέα που θα σας παραδώσει τα προϊόντα.

Η υπηρεσία έχει επιπλέον χρέωση που αναφέρεται αναλυτικά κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας καθώς και στο ενημερωτικό e-mail που λαμβάνετε αμέσως μετά την παραγγελία σας. 

Σύμφωνα με τις ισχύουσες φορολογικές διατάξεις, παραστατικά αξίας άνω των 500€ (με ΦΠΑ) προς ιδιώτες (Απόδειξη Λιανικής) και παραστατικά αξίας άνω των 500€(προ ΦΠΑ) προς επαγγελματίες/επιχειρήσεις (Τιμολόγιο Πώλησης) θα πρέπει να εξοφλούνται ΜΟΝΟ με τους παρακάτω τρόπους:

  • Κατάθεση/έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό
  • Χρέωση σε πιστωτική ή χρεωστική κάρτα

Πληρωμή με τραπεζική κατάθεση
Μπορείτε να καταθέσετε το ποσό που αντιστοιχεί στην παραγγελία σας στους τραπεζικούς λογαριασμούς που αναφέρονται κατά την ολοκλήρωση της παραγγελία σας, είτε πηγαίνοντας στην τράπεζα, είτε μέσω Web Banking. Τα εμπορεύματα θα αποστέλλονται εφόσον πρώτα έχει κατατεθεί το ανάλογο ποσό της παραγγελίας και επιβεβαιωθεί από τον αρμόδιο υπάλληλο.

Πώς θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει, αποστέλλονται στη διεύθυνση και στον παραλήπτη που έχετε δηλώσει κατά την υποβολή της παραγγελίας σας, η οποία έχει γίνει αποδεκτή από την εταιρεία μας. Η εταιρεία μας επιλέγει ελεύθερα τα μέσα αποστολής.

Η αποστολή των προϊόντων πραγματοποιείται μέσω εταιρειών ταχυμεταφορών, που πληρούν τις προδιαγραφές μας και έχουν επιλεγεί από την εταιρεία μας, έτσι ώστε να σας παρέχουμε εξαιρετικά ποιοτικές υπηρεσίες.

Το κόστος των μεταφορικών αναγράφεται στην σελίδα ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας καθώς και στο ενημερωτικό e-mail που λαμβάνετε αμέσως μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας.

Μπορώ να επιστρέψω κάποιο προϊόν;

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάστασή τους εντός 7 ημερών από την ημέρα παραλαβής. Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία του προϊόντος να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση. Το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των παραπάνω αναφερόμενων ημερολογιακων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Επιπλέον, θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση να συνοδεύεται απαραίτητα με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ).Πριν από κάθε επιστροφή είναι υποχρεωτικό να προηγηθεί συνεννόηση με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

Το μεταφορικό κόστος επιστροφής λόγω υπαιτιότητας ή ζήτησης του πελάτη επιβαρύνει εξ ολοκλήρου τον πελάτη.

Στην περίπτωση που θέλετε να επιστρέψετε την παραγγελία σας επειδή σας στείλαμε λάθος είδος, σας στέλνουμε το σωστό και αναλαμβάνουμε κάθε κόστος μεταφοράς, παλιού και νέου προϊόντος.

Πώς μπορώ να ξέρω αν ένα προϊόν είναι διαθέσιμο;

Κάτω από την τιμή κάθε προϊόντος μπορείτε να βρείτε ενδείξεις σχετικά με τη διαθεσιμότητά τους.

Θα λαμβάνω ενημέρωση για την εξέλιξη της παραγγελίας μου;

Κάθε φορά που θα υπάρχει νέα εξέλιξη στην παραγγελία σας, θα ενημερώνεστε με νέο μήνυμα στη διεύθυνση email που έχετε δηλώσει κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας.

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας που υπάρχει στο ηλεκτρονικό κατάστημα ή στο τηλέφωνο που αναφέρεται στην επικοινωνία.

Πώς μπορώ να ενημερωθώ για την χρήση των προσωπικών μου δεδομένων;

Μπορείτε να διαβάσετε την Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων που είναι δημοσιευμένη στην σχετική κατηγορία.

Διεύθυνση

Νικ. Πλαστήρα 27,
Νέα Ερυθραία, ΑΤΤΙΚΗΣ
14671

Τηλέφωνο

E-Mail

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.



e-genius.gr ...intelligent web software
Top